می تواند بیمار HSP نفریت با مرحله 4 بیماری کلیه اجتناب از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند بیمار HSP نفریت با مرحله 4 بیماری کلیه اجتناب از دیالیز

می تواند بیمار HSP نفریت با مرحله 4 بیماری کلیوی جلوگیری از دیالیز؟ در این مقاله، اجازه دهید در مورد این موضوع صحبت با هم و پیدا کردن جواب مربوطه.
HSP نفریت و مرحله 4 بیماری کلیه به چه معناست؟
این تشخیص را نشان می دهد که شما را به مرحله پیشرفته بیماری کلیوی با از دست دادن شدید عملکرد کلیه پیشرفت کرده است. به عنوان ظرفیت کلیه کاهش می یابد، شما ممکن است نشانه هایی مانند پروتئین در ادرار، تورم و یا ادم، خستگی یا خستگی، کم خونی، و غیره در حال حاضر بدون درمان موثر، شما را به شکست نهایی مرحله کلیه شوند و به دیالیز در آینده نزدیک.
می تواند بیمار HSP نفریت با مرحله 4 بیماری کلیوی جلوگیری از دیالیز؟
خوشبختانه، پاسخ شما "بله"، تا زمانی که شما می توانید به درمان فوری و منظم برای جلوگیری از کاهش بیشتر عملکرد کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، و بازگرداندن عملکرد کلی کلیه است. به این ترتیب، بیماری خود را نمی خواهد وخامت بیشتر و مرحله نهایی بیماری کلیه را می توان جلوگیری کرد.
در حال حاضر، گزینه های پیشرفته ترین برای درمان اختلال خود را درمان گیاهی طور گسترده به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. این یک درمان مشخصه بیمارستان بیماری کلیه Shijiazhuang است. داروهای گیاهی انتخاب شده خارج استفاده می شود برای تعمیر کلیه ها دچار اختلال و بهبود عملکرد کلیه. برای کسب مقدمه ای مفصل بیشتر، لطفا اینجا چک کنید.
اگر شما می خواهید برای کنترل پورپورا نفریت و مرحله 4 بیماری مزمن کلیه خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: